Terugbetalingen
-
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Je ontvangt je terugbetaling altijd via een bancaire overschrijving. Het geld wordt teruggestort op het rekeningnummer waarmee betaald is. Als je betaald hebt met een Garenlief cadeaukaart, geven wij het geld terug in de vorm van een nieuwe cadeaukaart.
-
Kan ik de status van mijn terugbetaling zien?
Dat kan helaas niet. Wat wij je wel beloven is dat we het geld binnen 5 werkdagen hebben overgeschreven na volledige afhandeling. Staat het bedrag er na 7 werkdagen nog niet op? Neem dan even contact met ons op.
-
Wat als ik mijn bestelling heb geannuleerd?
Wij streven ernaar om je order direct te annuleren. In dit geval zal het ook 5 werkdagen kunnen duren voordat het geld weer op je rekeningnummer staat.
Veelgestelde vragen
Op welke manieren kan ik betalen?
In de webwinkel kun je betalen met: iDEAL, Klarna, creditcard, Apple Pay of Garenlief cadeaukaarten.
Kan ik contant betalen?
Garenlief heeft geen fysieke winkel en de webwinkel houdt geen kas bij van contanten. Bovendien zullen wij online of per post nooit om contanten vragen of accepteren.
Kan ik achteraf betalen?
Ja! Het is mogelijk om achteraf te betalen met Klarna.
Kan ik een VVV-bon inwisselen?
Op het moment accepteert Garenlief nog geen VVV-bonnen.
Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn bestelling?
Nee, dat is gratis. Retourneren kan je geld kosten, omdat Garenlief geen antwoordnummer heeft. Daarom zullen wij achteraf altijd de kosten vergoeden als je product geretourneerd mag en kan worden.
Waarom heb ik nog geen bestelbevestiging ontvangen?
Het zou kunnen dat er door drukte op de website nog geen bestelbevestiging is verzonden. Controleer daarom altijd of er geld is afgeschreven. Heb je na 1 uur nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Wat is het rekening nummer van Garenlief?
Heb je er in overleg voor gekozen om te betalen via bankoverschrijving? Dan kan je door in de transactie je naam en ordernummer in te vullen, het bedrag over boeken naar: NL93INGB0100293727.